søndag 30. mars 2008

Jeg har fått en award *wow'



Tusen tusen takk til neeta som har gitt meg min aller første award...
Tusen takk for flotte ord, blir rørt langt ned i hjerterommet!;
":: Mo9ca, fordi hun er utrolig kreativ og lager de skjønneste layouter og kort, de er så vakre å se på!! Du gir meg masse inspirasjon med det du lager!"

Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.


Så til de jeg vil nominere:

~ Oddbjørg; - fordi du er en fantastisk kreativ person, og jeg finner masse masse inspirasjon i deg, bare med å være rundt deg!!
I tillegg til det, og det viktigste, så er du en utrolig god venn. Jeg setter stor stor pris på deg og den personen du er!! Jeg digger deg! TAKK for at du er du!!

~ Elisabeth; - du er en scrapper med en stil som er så enkel, men allikevel så flott... Og jeg digger måten du klarer å uttrykke deg på både i teksting, og i bildebruk og oppsett... I tillegg er du en flott person, og selv om vi bor langt fra hverandre så vet jeg at "du er der", og det setter jeg stor pris på!

~ Anne; - du klarer stadig å imponere meg med dine LOer! Du er en mester å sette sammen mønsterark og pynt, og får det til å se så lekende lett ut!! Jeg må innom å suge til meg inspirasjon i bloggen din rett som det er! Vi har jo også truffest på diverse treff og sånnt, og jeg syns du virker som en flott person - ærlig og rett fram, og det liker jeg!!

~bibbi; - takk takk takk for at du til stadighet imponerer både meg og andre som følger ivrig med i bloggen din!! Du er en inspirasjon uten like, og jeg rett og slett elsker alt du lager!! Du har den sarteste stil og de vakreste detaljer!!

~ Lisbet; - Du er en flott scrapper med mange stilige løsninger og detaljer! Og selv om jeg ikke kjenner deg, så har jeg inntrykk av at du er en flott person!! Du øser av dine kunnskaper, hjelper folk "i nød" (som meg ;) ), du virker åpen og ærlig og som en god venn!

2 kommentarer:

Lisbet sa...

usen Takk for awarden, og jeg svimer nesten av av de fine ordene du har skrevet. Det rørte meg veldig. Tusen Takk.

Anne sa...

Tusen takk for awarden jeg har fått av deg. det var jo bare super duper gode ord du hadde å si :-)

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal like til andre sider ved å bare skrive navnet og så kommer man rett i dens blogg? har du noen kode på det eller?