torsdag 6. mars 2008

Hyttetur vel overstått...

Joda, det begynner jo å bli noen dager siden vi kom hjem fra hytteturen, men dagene flyr og plutselig er det jo torsdag idag...

Sist fredag pakket vi - designteamet og "sjefen sjøl" - bilene fulle av scrappeutstyr, og satte nesen mot det glade sørland... En hel helg med scrapping og scravling og bare kos!! Vi hadde det utrolig koselig altså! Fredagskvelden ble utnyttet fullt ut, med scrapping med det nyeste av det nye fra Making Memories, Graphic 45, Thickers og masse digg!! Vi fikk snuse i de nyeste katalogene fra diverse produsenter, som May Lis hadde tatt med fra Cha... Tror ikke vi var i seng før kl 03.30...

Lørdags morgen var det tidlig opp (09:00 - fnis) for å kjøre inn til Kristiansand en tur. Da skulle vi (Oddbjørg Linda (mumi) og jeg) på Hobbyhimmelen, som er scrappebutikken som ligger i sentrum. På vei ned dit plukket vi opp Elisabeth (kanskje bedre kjent som Catalina?) og hennes bedrårende jente Victoria. Vi damene hadde en ordentlig koselig dag med scrappehandling, kles-handling, barneklær-handling og lunchspising. Sistnevnte på Egon, hvor jeg spiste en kjempegod kyllingkebab.
Så var det å snu bilen mot hytta igjen, og fortsette der vi slapp dagen før... eller dvs vi hadde visst en time på øyet før vi satte igang med scrappinga igjen.
På kvelden fikk vi igjen besøk av Elisabeth, og scrappet til krampa tok noen av oss hihi... Vi hadde aktiviteter som f.eks "round Robin" og "du-har-15 min-til-å-bruke-rester-til-å-bli-noe"... kjempegøy!!

Søndagen ble det noe tidligere avgang enn vi hadde tenkt for Oddbjørg og meg, siden Oddbjørg-mannen hadde blitt syk over natten... men det er jo sånnt som kan skje... så vi satser på at neste gang er vi ikke de første som reiser hjemover, som nå.
Men alt i alt må jeg si at jeg har hatt en fantastisk gøy hyttetur med noen fantastiske damer!! Tusen takk for turen alle sammen!!
(og meisemelodien sitter som støpt -enda- haha!!)

Ingen kommentarer: