fredag 7. mars 2008

Det knapper seg til... LO for Scrappejungelen

Endelig har jeg fått brukt opp alle knappene jeg har hatt liggende (vel, nesten alle), har laget knappebuketten som jeg viste tidligere, og så har jeg laget en LO med hundreogmonsen knapper på - Føles godt!! Har lisom hatt litt dårlig samvittighet for alle disse knappene jeg har hatt i skuffa mi, men som knappefobien har hindret meg i å bruke (jaaadaaaa kjøper knapper selv om jeg ikke liker det - er jo scrapper, så samlemanien er det ikke noe i veien med *fnis*)
Men iallefall: her kommer bilde av Loen som jeg har brukt alle knappene på. Så liksom potensialet i Making Memories-arket som var trykket ut blomsterhuller i... Da ble knappene gjemt, på en måte, i tillegg til at de var med og fremhevet hullene i papiret...
Bildet har jeg scrappet sikkert tre-fire ganger før, men det er så spesielt for meg at jeg blir liksom ikke ferdig med det... Loen har jeg kalt "One of these Priceless moments in life" og det syns jeg beskriver så godt hvilke følelser jeg har for dette bildet... det er rett og slett ubetalelig!!
Men uansett... her er den altså; knappe-LOen min ;)



6 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Nydelig! Utrolige detaljer rundt og over swirlene.

Anne sa...

Så kul den lo'en var med alle knappene og du verden så mange lekre mesterverk du har laget i det siste. Jeg er meget imponert.

Stilig med de blomsterknappene også. Du er jammen meg kreativ!

Annette sa...

Wow!!! Utrolig mange lekre LOer i bloggen din, Monica! :-)
Knapper er jo kjempetøft! Det er bare til å anskaffe enda flere, når resultatet blir så bra ;-)

Eli Kristin Magnussen sa...

Så nydelig LO's du lager med skjønne detaljer ;) Tar gjerne turen tilbake hit, så om det er ok linker jeg gjerne til siden din?

God påske!

Lisbet sa...

Hei..
Ville bare innom å si hei, å si at jeg har linket til din bogg :))

janne iselin sa...

For en fantastisk LO!!!