mandag 11. februar 2008

*grubler*

Hmmmm... Skulle egentlig vært i seng.... Men jeg har ett sånnt "hemmelig prosjekt" som jeg driver og grubler noe veldig på, og da er ikke senga ett godt sted å være... Skulle jo absolutt ha gjort noe praktisk med det, men akuratt idag er ikke dagen kjenner jeg. Men hodet, ja det driver og jobber med det kontinuerlig.
Hva det er?
Næææ kan jo ikke fortelle noe om det enda da vettu...
Men jeg syns iallefall selv at det er store greier. Får stukket meg litt fram og får vel min dose "five minutes of fame" da *hihi*. Men uansett, noe gøy er det, og jeg gleder meg til det! Må bare få det praktiske i boks før jeg kan slappe av...
Men det blir nok ikke idag, er så utrolig trøtt så jeg lurer jammen på om jeg ikke bare må kaste meg i loppekassen allikevel, og heller tenke mer på dette imorgen, om jeg klarer å la tankene ligge igjen her på scrappepulten?

Ingen kommentarer: