fredag 4. januar 2008

Premien er postet..


Da er jeg akuratt tilbake fra posten hvor jeg har postet premien til beate som vant RAKen. Satte sammen en liten pakke med dilldall oppi, og jeg håper det faller i smak!

Må nok gjøre dette flere ganger, for dette var skikkelig gøy - kjekt å kunne være litt snill i hverdagen :)


Ellers om dagene så har jeg tatt ned all julepynt, herlig å få alt ned i esker igjen - Ikke det at jeg ikke liker julepyntet hus altså, men huset vårt er så lite at når juletre og nisser og all slags julepynt er framme så får vi noen kvardratmeter mindre å bevege oss på. Og det merkes, det kan jeg love! Derfor er det like godt når det er i eskene sine igjen, som det er koselig å pakke det fram. Så nå gjenstår det bare å få mannen til å hive alt opp på loftet, så det er "ordentlig borte". Så får jeg dra over støvsugeren og langkosten etterpå, så blir det så rent og pent og lukter så godt grønnsåpe også!

Sånn ellers, scrappemessig, så er jeg ikke kommet igang igjen :( Trenger virkelig et spark bak og en haug med inspirasjon altså!! Har så utrolig lyst, og utstyr og stæsj har jeg jo, men jeg klarer bare ikke... tidenes lengste tørke... æsj!!
Men jeg får nå laget litt kort iallefall, og det er jo godt! Har laget to kort til en konkurranse på ett forum, så de kan jeg ikke vise bilder av ennå, men jeg legger dem ut når konkurransen er over i slutten av måneden... Ble ganske så greit fornøyd!

Så har jeg jo bestilt meg ny pc da, laptop. Skal bli greit å kunne scrappe og nett-skravle på en gang. Har savnet å kunne lete etter inspirasjon på nettet samtidig som jeg scrapper. Så gjenstår det bare å se når den kommer. Estimert leveringsdato er 24.januar, har bestilt hos Dell. Men har ikke hørt noe fra dem enda, så jeg håper bestillingen er iorden. Rød laptop, tenk deg det... lekkert!! Gleder meg en hel haug!!

2 kommentarer:

Beate sa...

Tusen tusen takk for den flotte pakken!! Jeg skal nok få bruk for dette, blingblingen er allerede tatt i bruk. :)
Og et aldeles nydelig kort! Det blir garantert liftet av meg en gang. :D

Her skal julepynten ned i morgen, skal bli godt å få leiligheta "normal" igjen.

Du kommer ikke til å angre på at du valgte dell, vi har en inspirion 6400 selv og er kjempefornøyd. Verdt å vente på. Stilig med rød da! :)

Beate sa...

En ting til, hvor har du fått tak i det "laget av" stempelet?
Det var veldig flott!